Δευτέρα, 13 Απριλίου 2009

Δευτέρα 13 Απριλίου 2009-Ευχαριστήρια επιστολή του μουσικού Γιάννη Χατζόπουλου στο Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης.

Την Παρασκευή 10 Απριλίου είχα την χαρά και την τιμή να παρουσιάσω στη Ξάνθη, τη πόλη μου, την πρώτη μου δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Μια Εικόνα» που κυκλοφορεί από την δισκογραφική εταιρία PolyMusic.
Τα συναισθήματά μου από την όμορφη βραδιά που ζήσαμε μαζί είναι ακόμα έντονα και υποκινούμενος από αυτά έχω μέσα μου την ανάγκη να εκφράσω τις ευχαριστίες μου.
• Στο Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης, και στην Πρόεδρο του Συλλόγου των Φίλων της Ξάνθης κυρία Ελένη Ευφραιμίδου που με ενθουσιασμό δέχθηκε να είναι αρωγός στην παρουσίαση αυτή.
• Τους μαθητές και τους καθηγητές του Μουσικού Γυμνασίου Ξάνθης για την πολύτιμη συμμετοχή τους.
• Τους μουσικούς μου, που με κόπους και θυσίες στήριξαν αυτή τη παρουσίαση δίσκου.
• Τους απλούς φίλους και μουσικόφιλους που με τίμησαν με την παρουσία τους.
Και φυσικά τα Μ.Μ.Ε. της περιφέρειας που έδωσαν δημοσιότητα σε αυτό το γεγονός, προσφέροντας μου απεριόριστη βοήθεια σ’ αυτό που κάνω και αγαπώ.

Σας Ευχαριστώ Όλους.


Γιάννης Χατζόπουλος
Μουσικός-Στιχουργός-Τραγουδοποιός

Δείτε την επιστολή κάνοντας κλικ στην εικόνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πως κρίνετε το μέχρις στιγμής έργο του Ιδρύματος.